Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

PAKEJ KOORDINATOR MAJLIS PERKAHWINAN - WEDDING COORDINATOR PACKAGE



PAKEJ KOORDINATOR MAJLIS PERKAHWINAN RM2500


1 x Floor Manager (FM)

1 x Assistant FM

2 x Krew

1 x Sound Man

2 x Set Walkie Talkie

1 x Event Rundown

2 x Discusssion / Perbincangan

1 x Rehersal / Raptai


Pakej ini untuk 1 majlis dengan tempoh maksimum 5 jam.


Pakej Wedding Coordinator ini dikhaskan untuk para pelanggan yang mahukan Team Koordinator untuk membantu menyelaraskan perkahwinan mereka supaya semuanya berjalan dengan lancar, teratur dan tertib. 


Jika keluarga anda belum berpengalaman dalam mengatur gerak perjalanan sesuatu majlis perkahwinan, maka anda berada di tempat yang betul.


Pengalaman luar biasa kami yang telah terlibat dalam menjayakan lebih 200 majlis perkahwinan pastinya akan memberikan anda begitu banyak pandangan dan idea yang mampu menjadikan majlis anda seuatu yang sangat diingati dan mantap.


Kami akan menyediakan Aturcara Lengkap berserta dengan peranan yang perlu dimainkan oleh pihak-pihak yang terlibat dalam sesuatu majlis.


Pakej yang disediakan ini juga meliputi dalam hal-hal untuk menyelaraskan semua urusan dengan vendor yang telah dilantik oleh pelanggan, iaitu antaranya katering, doorgift, pelamin, make up, fotografer, videografer, emcee, deejay, pa system dan sebagainya.


Semua pakej dan promosi yang ditawarkan adalah tertakluk kepada terma dan syarat yang ditetapkan.


Hubungi 011-62099363 untuk pertanyaan lanjut dan tempahan.




AWAN BIRU EVENT MANAGEMENT SERVICES

https://wa.me/6011-62099363

http://www.emceekahwin.com


Profesional | Berkualiti | Mantap | Versatile


#emceeofmalaysia #pengacaramajlis #weddingplanner #majlisperkahwinan #professionalemcee #majlispernikahan #malaywedding #galeriperkahwinan #pesonapengantin #pengantinbaru #emceekahwin #emceemalaysia #weddingemcee #weddinghall #grandwedding #majlisresepsi #weddingcoordinator  #weddingday  #bilingualemcee #perkahwinanmelayu #majlisresepsi #resepsi #pertunangan #pernikahan #persandingan #perkahwinan #eventplanner #eventplanning  #eventcoordinator #weddingvibes



Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024

PROMOSI EMCEE KAHWIN