Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

AWAN BIRU EVENT MANAGEMENT SERVICES - PUSAT SEHENTI PENYEDIA PERKHIDMATAN MAJLIS PERKAHWINAN & ACARA KORPORAT



AWAN BIRU EVENT MANAGEMENT SERVICES, dimiliki oleh Emcee Adam, seorang Emcee yang sangat berpengalaman mengendalikan sebarang majlis dan acara di tempat-tempat yang terkemuka sekitar Selangor, Kuala Lumpur, Putrajaya, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Pahang dan Perak.


Antaranya di Bora Ombak, Shangrilla Hotel, Le Meridien Hotel, Westin Hotel, Concorde Hotel, De Palma Hotel, The Urban Kuala Lumpur, Lantera Venue, The Glasshouse, Forest Valley Hall, Bangi Resort Hotel, Magica Grand Ballroom, TTDI Club House, Le Qamr Glasshouse dan D' Tempat Country Club. 


Emcee / Pengacara Majlis kami boleh menggunakan Dwi-Bahasa iaitu Bahasa Melayu dan English (Bilingual Emcee / Dwi-Language Emcee).


Emcee Adam juga merupakan seorang Emcee yang sangat professional, bersuara mantap dan berpengalaman luas dalam mengendalikan sesuatu majlis perkahwinan supaya perjalanan majlis lebih teratur dan tertib serta eksklusif. Emcee adalah pilihan terbaik jika majlis anda diadakan di hotel atau wedding grand hall.


Emcee Adam kerap mendapat review dan testimoni yang baik dan positif daripada para pelangganya. Keramahan dan kemesraannya merupakan personalitinya yang menjadi daya tarikan utama.




Selain itu, kami juga menyediakan perkhidmatan Host, Deejay, Pengurus Acara, Koordinator, Krew Teknikal,  Sewaan PA System dan Karaoke, serta Sewaan LCD Projektor dan Smart TV.


Sila lihat katalog pada whatsapp atau laman web kami untuk senarai Pakej dan Harga. Untuk pertanyaan lanjut berkaitan pakej, kelapangan tarikh serta membuat tempahan, sila hubungi Emcee Adam 01162099363. 


Caj pengangkutan dikenakan bagi bagi jarak perjalanan melebihi 20km. Semua pakej adalah tertakluk kepada terma dan syarat ditetapkan.


Emcee Adam 01162099363

https://wa.me/c/601162099363

http://www.emceekahwin.com


#Perkahwinan #Kahwin #Resepsi #Sanding #Nikah #AkadNikah #Persandingan #MajlisKahwin #MajlisResepsi #MajlisNikah #Emcee #Deejay #Host #FloorManager #Coordinator #KrewTeknikal #EmceeKahwin #DeejayKahwin #PASystem #Karaoke #PASystemKaraoke #KaraokeKahwin #PASystemMurah #SewaKaraoke #SewaTV #SewaPASystem #SewaSetKaraoke  #AcaraKorporat #MajlisKorporat #Korporat




Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024

PROMOSI EMCEE KAHWIN