Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

RAKAMAN SUARA EMCEE KAHWIN - PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN - VERSATILE WEDDING EMCEE

 







RAKAMAN SUARA EMCEE KAHWIN - PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN - VERSATILE WEDDING EMCEE


Emcee yang professional, versatile & mempunyai lontaran suara yang sangat lunak & sedap di pendengaran. Emcee boleh mengendalikan majlis formal atau non-formal. Berpengalaman luas dalam bidang pengacaraan terutama majlis perkahwinan, makan malam dan pelancaran produk dengan lebih 10 tahun pengalaman.


Kadar caj atau rate bagi servis Emcee yang ditawarkan bergantung kepada tiga perkara:


i. Tempoh Masa

- Lazimnya majlis perkahwinan melibatkan masa antara 3 jam, 5 jam dan 7 jam


ii. Rehersal

- Satu kali rerhersal maksimum 2 jam pada waktu malam antara isnin hingga khamis


iii. Consultation

- Boleh dibuat secara online atau bersemuka, terutama kepada pelanggan atau keluarga yang tidak berpengalaman mengadakan majlis perkahwinan


Tambahan harga juga mungkin dikenakan jika melibatkan acara / majlis yang berlangsung di luar kawasan (caj pengangkutan / penginapan), kostum / busana tertentu yang perlu dipakai mengikut tema majlis dan apa-apa peralatan tambahan perlu dibawa oleh Emcee seperti Laptop dan Mic Wireless.


Teks emcee akan disediakan berdasarkan aturcara yang disediakan oleh pihak pelanggan / tuan rumah. Jika tidak aturcara spesifik, teks Emcee akan disediakan berdasarkan aturcara standard yang lazim bagi majlis perkahwinan. Emcee juga boleh menggunakan dwi-bahasa, Bahasa Melayu & English (jika diperlukan dengan caj tambahan dikenakan).


Hubungi 01162099363 untuk info lanjut berkaitan pakej dan tempahan. Semua pakej dan promosi yang ditawarkan tertakluk kepasa terma dan syarat yang ditetapkan.


Emcee Adam @ Zam

https://wa.me/601162099363




#sewapasystem #nikahsatu #pernikahan #emcee #deejay #resepsi #pasystem #pengantinbaru #akadnikah #majlisperkahwinan #persandingan #karaoke #butikpengantin #emceekahwin #deejaykahwin #sewaanpasystem #pasystemkaraoke #perkahwinan #bridal #wedding #emceemalaysia #emceeofmalaysia #pengacaramajlis #butikperkahwinan #dewanperkahwinan #fyp #tiktokmalaysia #fyp #viral #tiktokmalaysiaviral #tiktokermalaysia #tiktokersmalaysia

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024

PROMOSI EMCEE KAHWIN