Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

KHIDMAT MENYEDIAKAN TEKS SKRIP PENGACARA MAJLIS EMCEE BAGI SEBARANG MAJLIS PERKAHWINAN DAN ACARA KORPORAT



Kami menyediakan khidmat untuk mereka yang ingin mencari kelainan dalam teks yang digunakan untuk sesebuah majlis perkahwinan supaya ia kelihatan segar, unik dan mempunyai ciri-ciri yang tersendiri. Kadar caj yang dikenakan bergantung kepada jenis majlis, olahan ayat, pantun dan kata-kata puitis yang akan digunakan. Kadarnya dari serendah RM150 untuk satu teks dan anda boleh gunakan tanpa had teks tersebut.


Antara contoh teks lazim yang digunakan adalah seperti di bawah bagi Majlis Pernikahan :


Ke Pekan Kuala membeli bingka

Sayang pesanan terlupa sudah

Majlis bermula tirai dibuka

Dengan alunan madah yang indah


Mencari timba si anak dara

Di bawah sarang burung tempua

Salam sembah pembuka bicara

Selamat datang untuk semua


Dengan lafaz kalimah nan suci, bismillah hirrahman nirrahim, Assalamualaikum wbt.

 

Bagi pihak tuan rumah, TUAN MOHD RIZAL BIN YUSUF AL-BAKRI & PUAN JUNAIDAH JAMALUL’AZI, saya ingin mengucapkan selamat datang kepada ahli keluarga dan sanak-saudara kepada bakal pengantin perempuan, juga kepada keluarga rombongan bakal pengantin lelaki serta semua tetamu yang telahpun tiba di lokasi majlis akad nikah kita pada hari ini. Dimohon kepada para tetamu untuk memastikan telefon bimbit berada dalam keadaan mode senyap supaya majlis akad nikah yang akan berlangsung berjalan dengan lancar tanpa gangguan bunyi-bunyian.


** KETIBAAN JURUNIKAH DIIRINGI SAKSI **


Majlis ingin mengalu-alukan ketibaan YANG BERUSAHA USTAZ SUHAIMI BIN AHMAD WAKID, PENDAFTAR PERKAHWINAN NEGERI SELANGOR merangkap jurunikah pada hari ini dengan diiringi para saksi. Dipersilakan.


........................................................................

Hubungi 01162099363 untuk info lanjut berkaitan pakej dan tempahan. Semua pakej dan promosi yang ditawarkan tertakluk kepasa terma dan syarat yang ditetapkan.

Emcee Adam 01162099363
Emcee Kahwin Terlajak Laris
Pengacara Majlis Perkahwinan Pilihan Ramai
Bilingual Wedding Emcee | Emcee Kahwin Dwi-Bahasa
Profesional | Berkualiti | Mantap | Versatile

https://wa.me/601162099363

#emceeofmalaysia #pengacaramajlis #eventplanner #weddingplanner #majlisperkahwinan #professionalemcee #walimatulurus #majlispernikahan #malaywedding #galeriperkahwinan #pesonapengantin #pengantinbaru #emceekahwin #emceemalaysia #weddingemcee #weddinghall #weddingvenue #weddinghall #grandwedding #majlisresepsi #weddingcoordinator  #weddingday  #bilingualemcee #emceedwibahasa #terlajaklaris #perkahwinanmelayu #majlisresepsi #resepsi 

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024