Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

PAKEJ PILIHAN RAMAI - PAKEJ EMCEE KAHWIN - PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN



PAKEJ PILIHAN RAMAI - PAKEJ EMCEE KAHWIN - PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN


Emcee - Bahasa Melayu


1 x Emcee BM RM700 (3 Jam)

- Majlis Pertunangan @ Akad Nikah @ Sanding


1 x Emcee BM RM850 (5 Jam)

- Majlis Sanding @ Resepsi


1 x Emcee BM RM1000 (7 Jam)

- Majlis Akad Nikah & Sanding @ Resepsi


Antara kandungan pakej di atas adalah  satu orang Emcee yang profesional (Bahasa Melayu) yang juga boleh membacakan doa majlis. Skrip emcee disediakan berdasarkan aturcara ditetapkan dengan disulami kata-kata yang puitis dan pantun melayu. Turut disediakan adalah sesi rehersal selama 90 minit sekiranya diperlukan oleh bakal pengantin.


Emcee Adam adalah Pengacara Majlis yang sangat profesional, berdedikasi dan berpengalaman luas dalam mengendalikan majlis perkahwinan mahupun majlis korporat. Kelunakan suara dan tutur bicaranya, begitu menarik di pendengaran para tetamu yang hadir.


Pakej ini adalah pakej Emcee dengan kadar harga berdasarkan tempoh yang yang dinyatakan dan sesuai jika sesuatu tempat telah ada kemudahan PA System. Lazimnya di hotel, event space atau wedding hall. Pakej ini telah dinyatakan tempoh masa yang ditetapkan. 


Pakej ini juga sesuai bagi mereka yang mahukan sesuatu majlis perkahwinan dikendalikan oleh seorang Pengacara Majlis (Emcee) supaya sesuatu majlis berjalan dengan lebih teratur, tertib dan eksklusif.


Secara asasnya tidak ada caj pengangkutan yang dikenakan jika lokasi majlis dalam jarak 20km dari lokasi kami.


Semua pakej mahupun promosi yang ditawarkan adalah tertakluk kepada terma dan syarat yang telah ditetapkan.


Sila hubungi kami untuk info selanjutnya. Call atau whatsapp ke 01162099363.


https://wa.me/601162099363


#emcee #weddingemcee #persandingan #akadnikah #butikpengantin  #pengacaramajlis #wedding #weddingplanner #pakejperkahwinan #emceemalaysia #pengantinbaru #pengantin #weddingday #emceekahwin #emceesofmalaysia #majlisresepsi #karaokekahwin #deejaykahwin #weddingdress #weddingday #weddinginspiration  #perkahwinan #resepsi #pantunmelayu #pantun #pantuncinta #puisicinta #professionalemcee #bilingualemcee #weddingplanner

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024