Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

VERSATILE EMCEE KAHWIN - PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN - PROFESIONAL | BERKUALITI | PILIHAN RAMAI


VERSATILE EMCEE KAHWIN

PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN

PROFESIONAL | BERKUALITI | PILIHAN RAMAI


Kami menawarkan perkhidmatan Emcee (Pengacara Majlis), juga sewaan pa system dan karaoke berserta Deejay untuk sebarang majlis, terutama untuk Majlis Perkahwinan. Kami juga menerima tempahan daripada individu, sektor awam, sektor korporat mahupun NGO untuk majlis annual dinner, sukaneka dan hari keluarga.


Emcee yang sangat berpengalaman mengendalikan sebarang majlis dan acara di tempat-tempat yang terkemuka sekitar Kuala Lumpur, Putrajaya dan Selangor, antaranya di Marina Bora Ombak, Shangrilla Hotel, Le Meridien Hotel, Westin Hotel, Concorde Hotel, De Palma Hotel, The Urban Kuala Lumpur, Lantera Venue, The Glasshouse, Forest Valley Hall, Bangi Resort Hotel, Magica Grand Ballroom, TTDI Club House, Le Qamr Glasshouse dan D' Tempat Country Club.


Emcee yang sangat berdedikasi dan berpengalaman luas dalam bidang pengacaraan terutama majlis perkahwinan, makan malam dan pelancaran produk. Emcee boleh menggunakan dua bahasa iaitu Bahasa Melayu dan English (Bilingual Emcee / Dwi-Language Emcee).


Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi Emcee Adam 01162099363.


Semua pakej dan promosi yang ditawarkan adalah tertakluk kepada terma dan syarat ditetapkan.


Emcee Adam

https://wa.me/601162099363


Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024

PROMOSI EMCEE KAHWIN