Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

MC WEDDING - EMCEE MAJLIS PERKAHWINAN - MC KAHWIN - WEDDING EMCEE

Emcee Kahwin 01162099363



EMCEEKAHWIN.COM menyediakan perkhidmatan emcee (pengacara majlis), sewaan pa system dan LCD Projektor untuk sebarang majlis, acara dan program. Kami boleh menyediakan sewaan peralatan untuk small dan medium event dengan kapasiti pengunjung atau tetamu antara 50pax hingga 1000pax dalam satu-satu masa.

Kawasan liputan perkhidmatan kami adalah sekitar Kuala Lumpur, Putrajaya dan daerah-daerah dalam Selangor yang berdekatan. Menariknya perkhidmatan kami adalah tidak ada caj pengangkutan dikenakan.


  



Emcee / Deejay Adam telah berpengalaman luas mengendalikan sebarang majlis dan acara, sama ada secara formal, separa formal mahupun santai (tidak formal). Seorang yang sangat professional dan komited untuk memastikan sesuatu majlis dan acara berjalan dengan lancar.


Selaku Pengacara Majlis, Emcee / Deejay Adam juga akan menyediakan teks emcee berdasarkan aturcara yang disediakan oleh pihak pelanggan. Dan jika pihak pelanggan memerlukan sesi raptai, Emcee / Deejay Adam akan memenuhi permintaan tersebut dengan kadar caj tambahan yang sangat berpatutan.


Emcee / Deejay Adam kerap mendapat review san testimoni yang baik dan positif daripada para pelangganya. Keramahan dan kemesraannya merupakan personalitinya yang menjadi daya tarikan utama.


 





Terima kasih.

❤️ Emcee Adam Yang Ensem ❤️


Deejay Kahwin Emcee Kahwin Pengacara Majlis Perkahwinan Direktori Vendor Perkahwinan Malaysia Mahligai Impian Majlis Perkahwinan Emcee Deejay PA System Karaoke Pelamin Andaman Katering Canopy Dewan Perkahwinan Butik Pengantin PA System Murah Berpatutan PA System Perkahwinan PA System Kahwin PA System Kuala Lumpur PA System Selangor PA System Putrajaya Teks Pengacara Majlis Perkahwinan Pantun Melayu Pertunangan Pernikahan Malam Berinai Persandingan

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024