Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

Meraikan Ulang Tahun Perkahwinan

Hadiah ulang tahun perkahwinan boleh memerlukan lebih banyak pemikiran daripada ulang tahun anda, kerana ia merupakan acara untuk meraikan cinta antara anda dan pasangan hidup anda. Sama ada anda menghampiri 10 tahun, telah berkahwin selama beberapa dekad, atau sedang menghampiri 12 bulan kebahagiaan perkahwinan, mencari hadiah ulang tahun yang sempurna ialah cara istimewa untuk memperingatinya. Atau melayan pasangan suami isteri yang istimewa dalam hidup anda seperti ibu bapa anda.


Tidak pasti di mana untuk bermula? Mari kita mulakan dengan idea hadiah ulang tahun perkahwinan!


Hadiah ulang tahun perkahwinan secara tradisinya mempunyai tema yang berbeza berdasarkan bilangan tahun pasangan itu bersama. Ideanya ialah bahan hadiah menjadi lebih kuat setiap tahun. Ulang tahun pertama, sebagai contoh adalah kertas, manakala tahun ke-25 adalah perak, dan ke-50 mungkin emas.


Tema lain yang kadangkala dikaitkan dengan ulang tahun pertama ialah jam, yang melambangkan peredaran masa. Tetapi jika kertas atau jam tidak sesuai, anda pastinya tidak perlu berpegang pada hadiah bertema. Kreatifkan diri anda dengan memilih tema-tema yang bersesuaian.


Di bawah adalah contoh hadiah ulang tahun perkahwinan yang lazim diberikan di Malaysia.






Dan jika anda ingin mengadakan majlis ulang tahun perkahwinan atau memperbaharui ikrar perkahwinan anda, kami turut menawarkan perkhidmatan pengacara majlis, sewaan pa system serta karaoke. Boleh hubungi kami sekiranya anda berminat menggunakan perkhidmatan kami.

Untuk tempahan dan pertanyaan tarikh, sila hubungi kami menerusi whatsapp:

https://wasap.my/601162099363


Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024