Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

Koleksi Review Daripada Para Pelanggan Kami

  

  

  





Alhamdulillah. Another positive review/testimoni from our client. Selain majlis perkahwinan, kami juga menerima tempahan daripada sektor korporat. Berikut adalah antara sektor korporat yang pernah menggunakan servis yang disediakan oleh kami :



Kami menyediakan perkhidmatan yang berikut untuk dipertimbangkan  :

i. Pengacara Majlis (Emcee)
ii. Sewaan Peralatan PA System
iii. Pengurusan Acara/ Majlis
iv. Krew Teknikal
v. Sewaan LCD Projektor dan Layar (Screen)


Bagi perkhidmatan Pengurusan Acara/Majlis dan Krew Teknikal, kami akan sediakan setelah berbincang dengan bakal pelanggan dan harga yang kami caj bergantung kepada jenis acara/majlis dan tempoh masa perkhidmatan tersebut diperlukan.

Manakala bagi Emcee atau sewaan peralatan pa system, kami menyediakan pelbagai pakej yang boleh disuaipadankan dengan bajet dan keperluan majlis anda.


Harga ditawarkan untuk sekitar KL, Putrajaya dan kawasan² dalam Selangor yang berdekatan. Tiada caj pengangkutan dikenakan bagi kawasan tersebut.

Tempahan adalah tertakluk kepada terma dan syarat yang telah ditetapkan.


Terima kasih.

❤️ Emcee Adam Yang Ensem ❤️

Untuk tempahan dan pertanyaan tarikh, sila hubungi kami menerusi whatsapp 011-62099363:

https://wa.me/601162099363



#emceeofmalaysia #pasystem #pengacaramajlis #eventplanner #weddingplanner #majlismakanmalam #pengacara #majlisperkahwinan #familyday #professionalemcee #walimatulurus #majlispernikahan  #launchingevent #malaywedding #sportsday #grandopening #majlisperasmian #pasystemrental #sewapasystem #majlisrasmi #butikperkahwinan #bajupengantin #galeriperkahwinan #hantaran #hantaranperkahwinan #doorgiftmurah

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024