Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

CONTOH TEKS DEEJAY PERKAHWINAN (PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN)


 

 

Kami menyediakan khidmat untuk mereka yang ingin mencari kelainan dalam teks yang digunakan untuk sesebuah majlis perkahwinan supaya ia kelihatan segar, unik dan mempunyai ciri-ciri yang tersendiri. Kadar caj yang dikenakan bergantung kepada jenis majlis, olahan ayat, pantun dan kata-kata puitis yang akan digunakan. Kadarnya dari serendah RM150 untuk satu teks dan anda boleh gunakan tanpa had teks tersebut.


Antara contoh teks lazim yang digunakan adalah seperti di bawah bagi Majlis Pernikahan :


Melayang serindit di atas peramatang

Merbah berkicau di hujung muara

Pemanis kata selamat dating

Awal bismillah pembuka bicara

 

Bismillahirrahmannirrahim

Assalamualaikum wbt

 

Ladies and gentleman, I would like to invite all of you to be seated as the ceremony will begin in a few minutes. Kindly, please turn off your phone or set it to silent mode.

 

** Tunggu Q daripada coordinator untuk ketibaan

 

Hadirin sekalian, mengumumkan ketibaan Yang Berusaha (nama penuh jurunikah / imam masjid …………… kariah …………) dengan diiringi oleh wali dan para saksi.

 

(KETIBAAN JURUNIKAH/WALI/SAKSI)

 

Hadiri sekalian, bersama-sama kita saksikan perjalanan masuk para pembawa dulang hantaran.

 

(PERJALANAN PEMBAWA DULANG HANTARAN)

 

Hadirin sekalian, selanjutnya bersama-sama kita saksikan ketibaan bakal pengantin lelaki, (nama penuh).

 

(PERJALANAN BAKAL PENGANTIN LELAKI)

 

Orang ke laut menjala udang

Petang hari pasang pelita

Teruna idaman sudah pun datang

Nak dara jelita berkunjung tiba

 

Bersama-sama kita saksikan bakal pengantin perempuan, (nama penuh) mengambil tempat di atas singgahsana.

 

.

.

.

 

Sekian, wabillahi taufik walhidayah…  Wassalamualaiakum wbt.


 


Tempahan perkhidmatan Pengacara Majlis Emcee Kahwin 01162099363 untuk majlis perkahwinan dibuka sepanjang masa. Pelbagai pakej disediakan untuk disuaipadankan dengan bajet anda.


Emcee has extensive experience in conducting wedding ceremonies. A draft of the emcee's script is also prepared based on event itinerary, so that the event runs smoothly.


Jika anda memerlukan sesi raptai (rehersal), boleh add on dan harga boleh dirunding. Sesi raptai (rehersal) boleh diadakan pada hari biasa (weekdays), sama ada pada hari siang atau malam.


You also have the option to add-on Pa System or Karaoke rental, LCD Projector and Screen rental, to make your event even more exciting.


Kawasan liputan dari Kuala Lumpur, Putrajaya dan Selangor, hinggalah ke Negeri Sembilan dan Melaka. Untuk sekitar Lembah Klang tiada caj pengangkutan. Manakala bagi luar Lembah Klang akan dikenakan caj pengangkutan bergantung kepada jarak perjalanan ke lokasi majlis.


Call or whatsapp 01162099363 for package inquiries, to check date availability and also to make reservations.


We have talented bilingual emcee services available in Putrajaya, Kuala Lumpur and Selangor (Malay & English).


"MAJLIS ANDA KEUTAMAAN KAMI"


Emcee Adam @ Zam
Pengacara Majlis (Emcee)
Pengurus Acara (Event Manager)
Pelantun Suara (Voice Over)
01162099363


#sewapasystem #nikahsatu #pernikahan #emcee #deejay #resepsi #pasystem #pengantinbaru #akadnikah #majlisperkahwinan #persandingan #pasystemmurah #karaoke #sewakaraoke #emceekahwin #deejaykahwin #karaokekahwin #sewaanpasystem #pasystemkaraoke #kerjakahwin #kendurikahwin #perkahwinanmelayu #perkahwinan #melayu #kualalumpur #putrajaya #selangor #weddingemcee #emceewedding


sewa pa system, sewa karaoke, sewaan pa system, sewaan karaoke, kenduri kahwin, kerja kahwin, majlis perkahwinan, dewan perkahwinan, villa kahwin, villa wedding, perkahwinan, perkahwinan melayu, akad nikah, majlis resepsi, majlis persandingan, mahligai perkahwinan, deejay, emcee, deejay kahwin, emcee kahwin, pengacara majlis, host, wedding venue, wedding evenue, pa system murah, pa system kahwin, pa system perkahwinan, wedding emcee



Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024