Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

Mencari Emcee @ Pengacara Majlis untuk Majlis Pertunangan, Majlis Pernikahan atau Majlis Resepsi Persandingan?



Mencari Emcee @ Pengacara Majlis untuk Majlis Pertunangan, Majlis Pernikahan atau Majlis Resepsi Persandingan? Ya, anda berada di tempat yang sangat betul dan sedang membuat pilihan yang tepat. 


Emcee Kahwin Dot Com menawarkan servis Emcee yang professional dan versatile serta mempunyai lontaran suara yang sangat lunak & sedap di pendengaran. Emcee boleh mengendalikan majlis formal atau non-formal. 


Emcee yang sangat berdedikasi dan berpengalaman luas dalam bidang pengacaraan terutama majlis perkahwinan, makan malam dan pelancaran produk. Emcee boleh menggunakan dua bahasa iaitu Bahasa Melayu dan English (Bilingual Emcee / Dwi-Language Emcee).


Antara Pakej Emcee yang disediakan untuk dipertimbangkan oleh anda:


A. Emcee Majlis Pertunangan, Pernikahan @ Persandingan (2 - 3 Jam) : RM700

B. Emcee Majlis Persandingan @ Resepsi (4 - 5 Jam) : RM850

C. Emcee Majlis Pernikahan & Persandingan (6 - 7 Jam) : RM1000

E. Emcee & Sewaan Basic PA System (5 Jam) : RM1200

F. Emcee, Sewaan PA System Karaoke & Krew (5 Jam) : RM1500


Emcee yang sangat berpengalaman mengendalikan sebarang majlis dan acara di tempat-tempat yang terkemuka sekitar Kuala Lumpur, Putrajaya dan Selangor, antaranya di PWTC, Shangrilla Hotel, Le Meridien Hotel, Westin Hotel, Concorde Hotel, The Urban Kuala Lumpur, Lantera Venue, The Glasshouse, Forest Valley, Bangi Resort Hotel, Marina Bora Ombak Putrajaya dan Magica Grand Ballroom.


Servis Pengacara Majlis Perkahwinan @ Emcee Kahwin 01162099363 dibuka untuk tempahan bagi tahun 2023 / 2024. Semua pakej adalah tertakluk kepada terma dan syarat ditetapkan.



https://wa.me/601162099363


#sewapasystem #emcee #deejay #resepsi #pasystem #karaoke #majlisperkahwinan #persandingan #pasystemmurah #sewakaraoke #emceekahwin #deejaykahwin #karaokekahwin  #sewaanpasystem #pasystemkaraoke #profesionalemcee #weddingemcee #pengacaramajlis #akadnikah #djkahwin #emceeresepsi #voiceover #ABPBH35 #bellngasri #yakyakyeay

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024

PROMOSI EMCEE KAHWIN